Tuesday, April 24, 2012

23 yang masih muda remaja

Salam readers..

ha apa khabar semuanya pun aduhai?
ouhoo sudah lama tidak update blog kerana bizi dengan final exam dan pelbagai program lain..
result final exam pun dah dapat..
walaupun markah tak seperti yang dimahukan, aku tetap bersyukur kepada Allah s.w.t kerana izin dia lah aku lulus semua subject dan dijangkakan akan graduate pada bulan june ini.
yoohooo yabedabeduuu kerja yooohoo!
so kalau ada sesiapa yang ternampak ada jawatan kosong physio tu cepat2 la roger aku okeyh ;)

yeah so ini cerita tentang birthday aku yang dah hampir sebulan berlalu..
lecturer saja troll aku dia buat practical exam seminggu lepas besday..
cis cis dan cis lagi..
memula plan taknak balik rumah..konon sacrifice kan kegembiraan untuk peperiksaan la kononnya (heh.)
tapi ibu dah call. dia kata 'balik la rumah sambut besday tu..sehari je pun..lepas tu sambung la study balik..have fun sket jangan tensi2 sangat'
kerana terharu dan sebak mendengar kata2 ibu tersebut..
lalu pulanglah aku ke shah alam untuk sehari sahaja.
sadis tak? ish sayuuuunyaaa *hulur tisu*

so 2 hari sebelum balik rumah, ibu text 'kamu nak cake apa..?'
ishhh sayangnyeww kita kat dieww! kekeke
terharu mak nak. sejak ambik course physio, ini la tahun pertama sambut besday kat rumah..
selalu besday kat hospital je tau. luar dari kL plak tu.ish sayuuuu lagi.

dua lilin besar, tiga lilin kecil
hepi besday to me hepi besday to me hepi besday to intan hepi besday to me. yeay!
tak sangka nok umur dah 23 dah. nak kerja, mencari rezeki sendiri dah pasni.
begitu pantas masa berlalu.

keesokan malamnya, ayah belanja dinner.
memula pegi subang parade.tapi bila along dah survey2, kenny rogers kat situ full dan pekerja nya kata ayam masak lagi sejam.
makanya bergegas la kami kembali ke shah alam dan makan kenny rogers kat alam sentral je..
sentap mak nak. dah pakai baju letupz letupz makan kat sini je.
ish. 

nghhh enaknyaaa

tapi bila dapat makanan je terus hepi balik. ke ke ke.
pastu adik bagi adiah. aww aww so sweeeeeet.

ish nebesnyaa

aku dan along

atas permintaan, aku kena sengetkan gak gambar ni

lovey dovey ibu dan ayah

one happy family..at home...! woohoooo :D

so, jom tengok hadiah!
seperti kebiasaan..aku akan mendapat pelbagai bentuk makanan sebagai hadiah besday aku..
ibu bagi cake, ayah belanja dinner, adik bagi cokelat yang sangat ohsemmm! and along bagi air pororo (weehuuu)


choc yang sangat ohsem!


ohsem juga! oh dan so sweeeet

ngeeee pororo!!

suka suka suka

choc tiramisu yang adik bagi tu memang sangat ohsem ohho..
bila dia cair dalam mulut..ohmai..tak dapat digambarkan dengan kata-kata.
air pororo tu actually air yakult je. packing je nampak fun fun fun. haha!

alrite sampai sini saja post kali ini..

walaupun bukan makan di restaurant yang mewah dan berprestij..
walaupun hadiah tidak bernilai ratusan ringgit..
walaupun aku mintak iphone 4s, dia belikan aku air pororo je (=.=" )..
aku tetap gembira dengan hadiah yang ikhlas ini
semoga tuhan tidak putus-putus memberikan keberkatan dan kebahagiaan berterusan untuk keluarga kami.

amin.

till next post. daaa!

3 comments:

Izzati said...

Yeay jugak! hahaha :D
tahniah2 dah bole grad. pasni aku plak grad. tp nak dtg tgok kau dulu. choc tu nmpk cambest je. adiah birthday kau later on baru aku bg masa kau grad nnt. :P

*sila jangan tuntut please*
#flyingkisses&hugs

intan said...

ati:
heee tq tq :D
apa2 pun pi mintak kat parent ko dulu nak g convo aku..kekeke

Sr. adda said...

bersyukurla anda mempunyai sebuah keluarge yg sgt2 bahagia!!!... =)
hepi belated bezday intann..hope dpt keje cept otey!...