Saturday, May 14, 2011

tidak terkata dengan..selangor.

salam readers..

macam yang pernah aku cerita dulu..
masa practical kat kelantan dulu aku banyak belajar tentang sport injuries..
sejak dari tu lah aku sangat minat menonton bola..

so semalam aku bersama along & paksu aku pergi lah ke stadium shah alam utk menyaksikan match selangor dan kelantan.
pergh ayat kemain skema lagi.

macam biasa lah..gambar tiada motif.


tiada kata secantik bahasa
tiada kata untuk menerangkan kekecewaan di hati.
nghhhhhhhhhh

kami sudah tidak sanggup lagi utk melihat ini semua


sudah sudah!
kemain lagi blogger cik Yana (Link) menganjing aku semalam ehhh
mementang dia penyokong tegar khairul fahmi.pfffttt
hehhhhh nghhh amarahnya aku amarahnya aku!
xpe xpe baru FA cup...


daku tetap akan menunggu mu wahai red giant kesayanganku utk mengalahkan mereka2 ini.
bak kata imran ajmain
'relaku menunggumu walau seribu tahun lagi wahai selangor'

-entry yang ditulis dengan penuh kekecewaan dan kebutthurtan-

p/s : jersey selangor dah ada,jersey malaysia dah ada.sekarang tengah kumpul duit nak beli jersey MU pula.

7 comments:

cikgu fiQ said...

er.....agak2 ley bangkit dak?huhu
nway,,BW here..kaLu sudi2,jenguk la sini.
http://simpleasfiq.blogspot.com/
kaLu nak foLLow 2, diaLu2kan~

Ullyana zaidy said...

hahahahah!!!!jumpe di liga super...even selangor now rank 1..hehehe!!ala...
cmne pon MU kite teap same kn cik intan...ekekeke :P

woot2!~~ hehe..saba2..selangor akn kecapi kejuaraan bile tibe msenyer.. ngaa.. :P bg la peluang kat ngeri lain lak..cian dorang..huhuhu

intan said...

cikgu fiq : pasti..pada suatu hari nanti red giantz pasti akan kembali mengalahkan mereka

intan said...

cik yana : hahaha.tapi kalau kalah bergaya xpe..ni kalah nya alahai macam nak nghhhhhhhh!!!

Sr. adda said...

bole tahan gak, minah neh giler bola eh...hahahaha...

intan said...

adda :
xde lah giler mana pown
biasa2 je sebagai mengisi masa lapang.
hahaha

Ardini Humaira said...

hehe dni pon tengok bola gak :D