Saturday, May 07, 2011

kejap mata hijau kejap mata cokelat

salam readers..

sangat lama tak update blog kan.
ngehngehngeh.
almaklum lah..orang tengah bahagia..
ala bagi la beta can mahu bersuka ria berbahagia menari la la la~

ok so skang aku nak bercerita tentang contact lense..
so seperti yg readers semua tahu -pergh ayat macam retis-..
aku memang seorang pemakai colour contact lense..
aku suka bila tiap beberapa bulan mata tukar2 kaler macam lampu traffic light kejap merah,kejap kuning,kejap hijau -heh?-
hahaha!

dulu aku pernah pakai kaler grey..cantik sangat.
macam mata artis kat dalam surat khabar.haha
pastu beberapa bulan lepas aku pakai kaler hijau..
cantik sangat..!err i meant..kaler lense tu yang cantik.
heee
so camne muka intan bila bermata hijau?

ni lah lense nya

jeng jeng jeng

macam ni!haha!

cantik kan kaler lense nya?
btw aku suka sangat lah contact lense brand ni..
lense dia akan membuat kan mata macam bersinar2 berair2 gitu..
macam tengah berlakon babak sedih dalam citer industan gitu
aww aww

so bila yang hijau ni dah expired..
aku berubah pula kepada kaler cokelat..
hurm..kaler dia memang cantik..
tapi aku x berapa suka sangat sebab kaler nya tak begitu menyerlah untuk aku..
macam takde effect sangat..
kan kan?

brand ni lah.


so ini lah resultnya.. ^_^

so cuba korang compare kan dua gambar di bawah..
mana yang lagi sesuai?hijau atau cokelat?

-hijau-

-cokelat-

so sampai sini saja lah entry kalini..
hee lepas ni aku akan cuba merajinkan diri utk update lagi ye..
walaupon sedang bahagia,update tetap update..

and sekarang aku nak pergi continue kebahagiaan bersama mereka

-nghhhhhhhhh!*pengsan*-

daaaa~
hi hi hi hi

p/s : hi followers baru semua!rajin2 lah mengomment ye! *sayang ketat ketat*

3 comments:

Anonymous said...

murah tak kau beli lense colour2 tu? ermm, aku rasa cantik je sume colour yg kau beli. kene je dgn mata kau tu.
-mizah panass! hahahha

intan said...

mizah panass (mata ke atas tangan ke dada) :
aku beli 3 RM100..memang lawa ouh..cam mata aku sparkling bing bing bing.hahaha.
aku beli kat seksyen 18 kedai spek sebelah ayamas

Ardini Humaira said...

comel!