Friday, January 28, 2011

selamat tinggal shah alam & petaling jaya. selamat datang kepala batas.

salam readers..

harini dah hari jumaat..
so esok dah hari sabtu..

minggu lepas duduk kat petaling jaya (hostel)..
hari ini duduk kat shah alam (rumah makpak)..
esok tinggal di kepala batas pula..

oh by the way
seperti yang di uar uar kan sebelum ni..
start hari isnin ni 31hb jan aku akan berpraktikal di hospital kepala batas, pulau pinang..
ish jangan lah rindu rinduan..
aku pergi sebulan je..
tak lama pon..

pergi utk praktikal kali ke-6..
sebab skang aku dah sem 6..
(and for those yang tak tahu..aku setiap sem ada praktikal)

so hell yeah!bring it on!
-cakap macam dah ready padahal buku tak baca lagi.-

ini lah hospital kepala batas.sumber gambar : google.

eh apakah di atas bumbung hospital itu?
niat di hati hendak melakarkan belon belon berterbangan meriah di udara
tapi final result nampak macam sperma err i meant..berudu2 terbang bebas menuju ke atmosfera.
hospital ini tidak mungkin akan sambut aku semeriah ini..
makanya untuk menyejukkan hati sendiri, aku buat la sambutan yang penuh gilang gemilang ini secara bersendirian di dalam blog.

so anda anda dan anda semua nak tahu apa kerja yang aku buat selalunya kat hospital?
ok skang aku cerita eh..

yang pertamanya ialah..
aku menulis rekod-rekod pesakit..
selepas aku memberikan rawatan kepada pesakit..
menjadi kewajiban lah menulis rekodnya pada fail pesakit..
baru lah nanti boleh dibuat rujukan..

sila contohi beliau ye kanak kanak..

and kadang-kadang kalau ada masa..
aku suka membaca note2 yang ada..
biasa la..masa itu kan emas..
jangan lah kita membazirnya walau sedetik..
ye dak?

sila lah ambil beliau sebagai contoh tauladan..

bhahahaha!
kamu semua ingat sikap aku ni di penuhi dengan perangai terpuji ke?
ish no hope.no hope.
kerja yang diatas hanya lah akan dilakukan ketika berhadapan dengan camera atau ketika situasi genting sahaja..
pada waktu yang selebihnya..
aku hanyalah :

berminat terhadap makanan sahaja..

dan..

berpoya-poya sahaja.

ok bai!

kehkehkehkeh

p/s: ouh lepas ni nak update pasal jersey pertama aku..jersey selangor!viva selangor!

10 comments:

Ullyana zaidy said...

selamat dtg ke pulau pinang...
hahaha.....
:P

intan said...

cik yana :
haha thx nyah
bila anda balik ke penang semula?

Izzati said...

haha. i akan rindu u nyah.
g la penang tu.
take care ye! love you~
awwww~ XD

Izzati said...

haha. i akan rindu u nyah.
g la penang tu.
take care ye! love you~
awwww~ XD

Izzati said...

haha. i akan rindu u nyah.
g la penang tu.
take care ye! love you~
awwww~ XD

Izzati said...

haha. i akan rindu u nyah.
g la penang tu.
take care ye! love you~
awwww~ XD

adda said...

hahahaha...praktikal2! jgn memain...kang tersalah inject pesakit kang kalo asyik ingat makan jek intan...heeh...
gud luck bebeh! ;p

intan said...

ati :
bhahaha huuuuu
kat sini line lembap sket so terlalu susah nak update blog :(
so jangan rindu rindu an i lelebiyh nyah!

intan said...

adda:
hahaha
saya mana ada inject patient..
sy bhg tulang2 dan exercise sahaja :p

zuera saufie said...

errr...gambar yg last tu cam kenal jew...