Monday, January 31, 2011

kepala batas, pulau pinang.


salam readers..

yessa permulaan entry dimulakan dengan gambar yang penuh gedik
woohoo~

aku telah pon selamat sampai di kepala batas..
perjalanan dimulakan dengan penuh berhemah pada pagi sabtu yang berbahagia..
masuk keta..tutup mata je...pooof! tetiba dah sampai perak..!
pergh sungguh mahir ayah aku membuat magic..


pastu benti la kejap kat R&r sungai perak untuk lunch..
and ada apakedehal..ayah belanja..melantok la bebanyak kan?
lagipon pasni sebulan mana bleh nak rasa ayah blanja makan lagi..
dah dok jauh dari makpak..
ceceh sedih la tu katanya..

ini la makanan orang yang kononnya sedang berdiet.

dengan rasa lebih tamak dan haloba..
selepas lunch pi beli kacang rebus..
& disebabkan aku ni agak short term memory..
aku dah lupa mana aku p beli icekimo coklat ni..
(nama makanan bleh ingat..mana beli lupa plak :p )

ada kawan aku cakap..kalau nak cuci mata, sorang2 je..jangan tunjuk kat orang lain..kehkehkeh

ini lah icekimo.

cover kegembiraan bersama makanan.

ini gambar yang tiada hala tuju.

pastu tutup mata balik...puff! dah sampai pulau pinang!
yeeehaaa~! -semangat aku citer.bhahaha-
masuk island jap pi beli mak aku nak beli asam-asaman

pergi naik jambatan

balik naik ferrari..err i meant..ferri.

then pastu terus bergegas ke hotel sri malaysia,kepala batas..
dan harini dah start berpraktikal di hospital kepala batas..
(ini sesi kepohchi : ada sorang pelakon veteran admit kat hospital ni..and tengahari tadi kecoh satu ward sebab farid kamil datang melawat pelakon tu..ala tapi aku x dapat tengok dia la sebab dia datang waktu lunch..aku kalau lunch mesti la pi makan..sebab makanan itu lebih penting untuk aku berbanding dengan farid kamil,bukan?)
bhahahaha!
okeyh citer tamat..

dan.......
wlaupon selangor kalah match dengan kelantan aritu..
wlaupon aku tak dapat pi tengok kat stadium..
sokong tetap lah sokong
yeahhh!!!


tapi..lain kali main tu jangan la lembap sangat braders semua..

bersama jersey baru selangor

p/s : lagi berapa hari bleh balik eh?

14 comments:

say to easy=) said...

hey prac kt hosp kpla bts ye???kpla bts is my hometown lah!!!!rindu!!

intan said...

say to easy :
yeap!kepala batas!best!heee ;)

Ullyana zaidy said...

hehhee.......
waa....best eh Kepala batas??heee...
nape xsempat p jmpe pared kamel??huhu....

:) selamat berprektikel...

Khai Ven said...

have fun in penang..banyak makanan sedap di penang island..pergi try la!!

all the best in your posting :)

nuur an nor said...

amboi pakai jersi selangor!tak marah ker org penang nanti?hihi

scha_10 said...

xyah dikejar sgt farid kamil tu..xde la ensem mana..ekekeke..dlu tiap ari nk gi kelas mesti terserempak ngn dia..ecece..sbb tu muak tgk dia kot :p

dh2,gud luck dgn prktikal kamu tu..akk tgh best cuti ari wilayah ni..smbung tido...zzzzzz ;)

intan said...

klong :
yeap!kepala bataih!kehkehkeh
i kan nyah x sempat p jumpa farid kamil sebab i pi melantak dulu..
makanan lebih penting yoww
bhahahaha

intan said...

khaiven :
yeap!definitely going to island & eat all the delicious food over there!

hee all the best to u too! ^_^

intan said...

nuur : hee depa tak marah punya..
kita tak lawan dengan depa..buatpa depa nak marah..kihkihkih

intan said...

akak runcings:
hehehe ensem tak dia masa dolu2? :p

hahaha bongkak nya dia dapat cuti hari wilayah..pffftttt >.<"

DiriKu said...

http://kisahtaksempurnadariku.blogspot.com/2011/02/contest-jejak-terhangat-nak-bagi-henpon.html

tag intan!

scha_10 said...

ok la...tp sbb dia suka pesen muka yg berjambang2..xterurus..then jd xbrp nk hensem..haha..tp ms awal2 kt uitm dlu,akk & the geng suka tgk dia gi solat jemat pakai kain pelikat...huhuahua..gatai kan..shhh..

itu duluuuu...hehe..

intan said...

yulia : thx! ;)

intan said...

akak runcings:
ceceh konon je nasihat kan orang xyah dikejar farid kamil tu..
padahal dia pon sama dolu2!
hahahaha