Saturday, January 01, 2011

awal awal tahun lagi dah ada hutang.

salam readers..

aku memang tak lena tidur bila mengenangkan ada hutang yang belum aku langsaikan..
hutang harta benda di balas harta benda..
hutang darah,nyawa aku pertaruhkan..

wtf?
bhahahaha..suka mengarut.
ok la..aku dapat tag dari tiga gadis semasa ini.

1. dari cik Yulia Fajirin.
maap cik puan. terlewat sket buat tag ini..

ini tag berhadiah.so harap2 aku bertuah. puh puh~ (ini jampi serampah)

so penganjur cabutan bertuah ini ialah cik Nana

banner contest ini.

so dengan penuh rasa kebanggaan..
aku taknak tag sesapa coz tarikh tamat dia arini.
bhahahaha

2. tag dari cik puan terutama sang saadah (Link)


dapat award kami blogger prihatin serta responsif.
terima kasih saadah.
jikalau anda tak memberi award ni pon aku tetap tahu yang aku ni seorang blogger yang prihatin,responsif, kooperatif, tentitif dan tif tif yang lain.
-sila abaikan perkataan yang anda tidak faham itu.no hope aku faham juga-
kakakaka
gurau je k,saadah..thx btw ^_^

so award ni aku tag pada diri aku sendiri.
sekian terima kasih.
ye aku memang kedekut award.
cis sila jangan pandang serong.pandang la kehadapan.

3. dapat award dari rakan blogger secara rasmi..cik Yana (Link)


ouh ada soalan pula.

soalan pertama : pendapat tentang blog seindah impian.
jawapan pertama : beliau ialah pengblogger tegar.favicon anda chomel.ye.hanya favicon.sila jangan buat begini pada perkataan favicon itu.
ha ha!

soalan kedua : tunjukkan gambar desktop anda.
jawapan kedua :

oh sila lah rasa cemburu!

soalan ke tiga : snap gambar anda tidak kira dalam apa jua keadaan.
jawapan ke tiga : no hope.no hope.

soalan ke empat : adakah anda pernah hilang barang kesayangan anda?
jawapan ke empat : mesti lah pernah.tapi aku rasa barang kesayangan aku tu yang menghilangkan aku.bukan aku yang bertanggungjawab menghilangkan mereka.

soalan ke lima : 3 word to describe si dia.
jawapan ke lima : shit. i is #foreveralone.

soalan ke enam : 3 words to describe yourself.
jawapan ke enam : bangak.kurang ajar.suka mencarut.gemuk.tiada azam 2011.eh kenapa 3 sahaja?berilah aku peluang tulis sampai 30!

soalan ke tujuh : anda selalu memasak?kali terakhir?
jawapan ke tujuh : hari hari pon aku masak.kalau dah hari hari, anda fikir bila agaknya kali terakhir?

disebabkan aku baik di akhir entry.
nah aku tag saadah (Link)
haaa per lagi..jawab la saadah!
hi hi hi -sambil ketawa sinis-

oh ye saadah..soalan pertama tu nnt anda tukar kpd 'pendapat tentang blog intansyerlina' ye..

ok dah settle..
puas hati murid murid?
puas, cikgu!

p/s : teh herba ni pahit la.

4 comments:

Ullyana zaidy said...

maceh sudi amek award..
kih3!!!

intan said...

cik Yana :
sesama nyah! :D

adda said...

sesungguhnye intan seorang blogger yang kuat perasan!!!! hahahah...
thnx intan tag kite sudi bg kite award...lebiu..kekekekek ;p

intan said...

adda :
hahaha..ur welcome :p