Monday, December 27, 2010

keluar main bowling dgn blogger yana

salam readers..

apa2 pn memula mesti letak gmbr muka sndiri dahulu.

pada hari sabtu aka 25hb dis 2010..
aku p lah date dgn pembaca & pengomment tegar blog ni..
beliau adalah seorang blogger yang agak famous gak la..
cik Yana (Link) : blog seindah impian..

cik Yana & cik Intan.

disebabkan cik Yana ada kat klang..
so aku pn telah memplankan pertemuan ini bersama paksu kami..
eh kami?
ha..paksu aku..paksu aku..

so pagi2 lagi dah berpenat lelah jenjalan pegi cari guitar utk adik aku..
(okeyh ini utk next post yea)
balik je rumah tngahari tu...
makan laju2,solat..pastu trus vroom vroom pegi ole2 kat seksyen 18,shah alam..
pastu apa lagi eh nak citer..?
kami p main bowling la..
ha..tu je la cter nya..
ok tamat..

sila lah jangan kata aku pemalas..
bhahahaha

ni adik aku..blog dia : (Link)

yang nampak kaki bulu2 tu bukan lah kami kaum hawa..tapi beliau ialah bapa kepada cik Yana.

aku & adik.

cik Yana & adik.

tengok aksi bukan kemain..bhahaha

cuba beraksi chomel la tuh.

err..xtau la apa nak tulis.

aku tidak pernah tau yg bapa cik Yana ni hebat juga bermain bowling.aww aww

ramai orang kata muka kami berdua sama..
aku pon tak faham..
sama kah muka kami..?
ibu aku pon tadi kata kami cam kembar..
ha..kebetulan plak masa bergathering dgn beliau aritu..
kami pakai tudung sama jenis..yang ada bola2 api di hujung2 tudung..
and baju kami pon petak2 jua..
sehati sejiwa mungkin kami ni..
tapi kalau kami sehati dan sejiwa..
kenapa muka bf aku tak macam muka pokcik?eh salah..
kenapa muka bf aku tak macam muka bapa cik Yana?
kakakakaka
overrr kau nyah..

sebenarnya..kan...
dulu..aku pn pnah bergathering dgn cik Yana ni..
21 tahun yang lepas..
(siap sedia lah kamu cik Yana..saya mahu mencontengkan arang di muka kamu..)

kakakakakaka

pada awal tahun 1990..cik Yana berbaju putih,cik Intan berbaju kuning.chomel kan?kakakaka!

21 tahun kemudian..samakah muka kami ini?

p/s : aduh..dah ada symptom2 nak demam dah ni..

4 comments:

Ullyana zaidy said...

hahahaha..oit cik intan.....
byk punyer tersasul...
wakakaka :P
anda hampir2 dan ingin mmbocorkan rahsia ehh...
amboi...pehal ade muke mase 21 thn yg lampau??hahahahaha!!!!!!!!!!

ok2...err..muke same eh?iras eh..heheheh.....

intan said...

cik Yana :
kakaka..oopss..tersasul pula..kakakaka
i pn xtau la nyah..i godek2 gambar skali terjumpa gmbr kita 21thn yg lampau..kakaka

adda said...

sepupu ka? aisyhh...ngt td peminat setia giler2 intan kt blog,,,sampai wat temu janji ag,,heeh...

intan said...

adda :
eh dok ehhhh..kami kawan blogger :D