Wednesday, December 01, 2010

apa yang single girl boleh buat di waktu lapang atau tensi

salam readers..

utk anak2 gadis yang ada bf,mereka akan mempergunakan bf mereka utk menghilangkan kebohsanan dan melepaskan geram apabila tensi..
tapi utk kita2 yang masih single but not available ni..
apa yg boleh kita buat utk mengisi masa lapang disamping menghilangkan tensi?

utk aku ada 2 perkara yg sronok utk mlakukan ini semua:
1. makan. (bhahahahahaha)
2. windows shopping
3. mencuci mata sambil ber windows shopping..
eh sudah terlebih sampai ke num 3 pula.

disebabkan minggu ni aku mmg tension..dan bohsan..
makanya aku pon melakukan perkara di atas dgn jayanya pada hari ini..
knp aku tension?
sbb lappy aku buat hal..skrinnya dok liplapliplap cam lampu hari raya sejak kebelakangan ni..sedangkan hari raya telah lama berlalu.
makanya aku ingat nak beli lappy baru..tapi xdak duit..
makanya lagi aku tensi sbb ketiadaan duit.
bohsan?heee..sbb skang kelas x banyak..
bohsan xde buat apa2..
hee..btw,niat sbnar nak jalan2 sambil pi cari kerja..
yela..kata nak beli lappy baru..kena la pi cari kerja kumpul duit..
tp bila difikir2kan balik..aku dah nak pi alor star dah x lama lagi..
so x jadi la mntak keja..bhahaha

and sebab2 lain..
pagi td mak aku ckp soh makan kat luar dulu bfore balik rumah coz dia x masak arini..
mak aku cam biasa stiap hari rabu pi lepak2 rumah ibundanya yang juga dikenali sebagai nenek di kalangan kami cucu-cucunya.

ok..
pengembaraan #foreveralone harini dimulakan dengan sarapan pagi.
sarapan pagi ialah breakfast.
disebabkan hari ini hari rabu..
makanya marilah berbreakfast di baskin robbins!yeay!
apa kejadahnya lah ko intan makan aiskrim di pagi hari..
xpe..layan kan saja..

tadaa~

kenapa pagi2 buta dah makan aiskrim?
sebab bangun pagi terus teruja harini hari rabu..
well..bR pada hari rabu kan ada promosi pInkday..
double jR scoop pada harga 1 scoop!
tp kena tnjuk barang kaler pink yg kita ada..
x kira la baju ke,tudung ke,hp ke,apa2 la..
utk aku very small the pieces..
coz hp aku kaler pink,jam aku kaler pink,inner syria kaler pink,kasut kaler pink..
hah bring it on!!!
weeheee~ nom nom nom

nom nom nom nom nom nom~

ok..pastu marilah kita berjalan2 dan mencuci2 mata..
tp setelah penat lelah..
mari kita lunch pula!yeehaa~
dah boring datang mid asik makan benda yg sama je..
makanya harini aku makan...
tadaaa...

takoyaki!fav aku sejak dari zaman pemerintahan jepun dahulu!ok itu hyperbola.

doraemon bento!heeee..cute gila

kakakaka..cute gila ouh..

serius kenyang gila sampai nak meletup perut..
sekali lagi selepas gendang gendut tali kecapi kenyang perut sukahati..
daku pon pulang la ke kampung halaman di shah alam dengan jayanya..
oh sangat sukahati sampai tertidur dalam train dari station kL sehingga shah alam.
hampir terlepas station.hahaha!
kan bagus kalau terlepas station tadi..

oh sebelum itu, ahli #foreveralone sempat mensnap gambar yang sungguh #foreveralone dengan jayanya.
oh my.
i is sad with myself.no money is #foreveralone

senget sengetan.

eh jappp..
citer belum habis..
aku belum citer pasal dinner..
ok dipendekkan citer,dinner makan ni :

2 buah biji utk diri sndiri,2 biji utk adik,2 biji utk ibu.settle.

actually aku mmg suka jln sorang2..
aku suka pi times square,mid,lowyat,sg wang,dan kemana2 sahaja lah secara berseorangan..
rasa lebih bebas seperti burung twitter berterbangan di twitterjaya.
hah apakahhhh??

makanya pada gadis semasa yang single2 tu..
jangan berasa sedih kerana tiada teman utk berjalan2..
sbb suatu bnda tu akan jadi best kalau kita set mind kita bnda tu best.
cthnya:
ada seekor kucing melintas jalan.tapi mind kita cakap kucing tu adalah katak.
makanya jadi lah kucing itu seekor katak di dalam pemikiran kita.

bhaahahahahahaha!

p/s : banyak benda aku nak update ouh...

8 comments:

Ullyana zaidy said...

uikk..mengapalahhh....
hehehe...mkn dap2 ouh!!
terliur den tgk ni..
hehehe..
pinky winky!!! i loikee :D

selamat mnjamu selera wahai si single NOT available :)

ehem2!!!huhu

intan said...

klong :
hahahaha..tq tq :*

Ery Farieha said...

aiskrim!!

-Si Riang-Riang- said...

kah kah kah. intan kelaka la.. yeah sokong!! single itu bebas. bebas untuk mencuci mata dengan berjaya. syabas!!!

cahaya kekuatanku said...

BIG APPLE~! my donut..i like~ huhu

intan said...

cik RR : yeah...sokong itu ^_^

ati : yeah bebeh~

DyaNz said...

wow..jln sorang2 ka? DyaNz pun slalu jln sorang2..mmg yg mingle ni ska bersendiri kot..hehe

intan said...

dyanz : mungkin kot.. :p