Sunday, November 28, 2010

nak citer pasal pergi kenduri kawin..

salam readers.

pak kepang kepung pak

ouh ayat di atas merupakan bunyi2 an dari ketukan kompang di kenduri kawin.
sila hayati dengan penuh perasaan.

okey
cam biasa la kan skang ni musim cuti sekola..
so musim2 cuti sekola ni kan musim mengawan gak..
bukan sahaja kucing2 an mula menunjukkan taring dan daya tarik mereka utk menarik minat kaum berlawanan..
manusia juga tidak mahu mengalah.
(maka muncul lah video aksi comolot2 kat dpan pavi.x mnyempat2 nak mengawan)

oleh yang demikian..
berduyun2 la undangan ke majlis perkahwinan sampai ke rumah..
so sabtu yang lepas berangkat la kami sekeluarga ke kelompang..
anak customer ayah aku yang kawin..

setelah lelah dan penat tidur tiduran di dalam kereta,sampai la kami ke lokasi..
aww aww dapat duduk kat tmpt v.i.p lagi..
tak sia2 you all i makeup 7 inchi tebalnya..

k lah.aku malas nak citer panjang..
layan gambar je la eh :p

saya suka makanan! nom nom nom

control ayu jap before menjadi raksasa makanan.

berlagak bermuka suci.hmph!

cam kat hotel je..

makanan makanan aww aww (mata berputar2 nampak makanan)

bekas telur yang sangat kreatif.oh ye.fokus utama adalah bekas telur ye.bukan bekas makanan di belakang itu.

lepas dah gendang gendut tali kecapi kenyang perut sukahati..
ayah membawa kami bersiar2 di sekitar pekan kuala kubu tulis nama atas batu.


oleh yang demikian..
tamat la sahaja kisah pengembaraan kita pada kali ini..
jumpa lagi di masa hadapan..
daaaa~

p/s : masa umur aku masuk 21tahun, aku masih rasa diri aku masih kecil..tapi skang bila asik terima undangan kawin dari rakan2 sebaya..aku rasa diri aku dah besar!bhahahaha

12 comments:

cahaya kekuatanku said...

ok. sy cam xde prsn sgt bce entry anda kali ni sbb sal kawen. agk tdk mngerti ye disini. daku masih ank kecil ye. 20 pn blom ag. ahahah~ :P
t na kawen jemput eh. pakai mulut n kad. dua2 nak. (tamak~!) hehe

intan said...

ati :
yoyo je kamu nih..hahaha

well,cousin..
kalau aku kawin nnt,bukan stakat aku bagi jemputan pakai kad & mulut..
aku siap bagi senarai tugas utk ko dan cousin2 yang lain utk knduri kawin aku yang penuh gilang gemilang tu nanti :D

Kaoshi said...

yelah tu kak, moga ditemukan jodoh satu hari nanti..

peace yo!

:)

Belalang Hijau said...

'berlagak bermuka suci'

betul2 ayat x bley blah...hahaha

Ullyana zaidy said...

weh..cmtuh je ke?
hahahahhaa..ni mesti mls tulis byk2 :)
muke ang mmg ayu giler la..
hahaha.....

ComeyBelako said...

hi syerlina! ni cb frm geng terjah gnesop.
sungguh simple blog ni. sidebar tu kalu boleh remove background corak2 tu senang lah sikit kita nak baca cthnya nak search for archives entries etc. Summary - blog yang santai dan ada potensi.

Sekian dari cb, geng terjah gnesop.

intan said...

kaoshi : yeah tu yang kita mahukan..thanx ^_^

intan said...

belalang hijau :
ngeee..itulah kenyataan yang harus beliau terima..
kakaka

intan said...

klong :
hahaha..
adakah anda mengharapkan lebih dari itu?kekeke

intan said...

comeybelako:
thx atas comment tu..
akan cuba diperbaiki dari semasa ke semasa atas nasihat anda semua ^_^

cahaya kekuatanku said...

agaga~ btol la. xde prsn weh bce entry ko yg nih. haha :P

wahhh~ xberagak na bg snrai tugas...mmg kenduri kawen ko tu nnti akn jd yg paling cemerlang gemilang dan terbilang la cter dy kalo ktorg cousin2 ko ni yg wat kje. huahaha~

intan said...

ati :
hahaha..yoyo abis..ngee..