Monday, November 15, 2010

ini utk kawan saya

salam readers..

entry ni khas utk kawan ku..
ainul mawaddah namanya..

tadaaa~

pada suatu petang yang berbahagia..
aku telah di tweet utk membuat entry pasal beliau..
x pcaya tngok gambar bawah ni..kehkehkeh

sila klik utk tumbesaran yang nyata.

pergh..sungguh berani mek nul me request bnda2 sedemikian..
xtau kah anda bahawa anda akan di malukan di blog ini?
waaha ha ha ha *gelak jahat*

wokeyh start citer..

ainul ni adalah kawan aku masa kat mtrk..
asal dari kelantan..
sebab tu panggil dia mek..tp dia slalu marah bila ktorang panggil dia mek..
tapi sebab dia marah,lagi la ktorang panggil dia mek..
x gitu kan..

kami dulu bersekedudukan bersekumpulan..
aku,mek,shan,aimi & shaza..
and kalau kat dlm dewan kuliah kami akan duduk elok2 cantik2 dlm 1 baris..
disebabkan dulu masa kat dewan kuliah, di samping mendengar apa yg lctrer ajar..
kerja aku juga adalah mengusha jejaka idaman..
so kadang2 aku akan terlepas salin note2 yg lctrer bagi..
(kadang2 je ye)
so aku akan kadang2 juga pnjam note dari budak kecik ni..
note dia cantik..dia pakai pen kaler2..and sangat kemas..
mmg melengkapi ciri2 pelaja cemerlang punya note..
aku pnya xyah ckp la..dah la gi lecture bawak pen sebatang je (tu pon kalo ingat)..
note mmg sepah2 la..maklum la..buat 2 keja dlm satu masa..
sambil tengok lctrer sambil tengok jejaka di hadapan lecturer..
kehkehkehkehkeh

ni kumpulan kami.dari kiri:shaza,shan,ainul,aku,aimi.

semua gambar dolu dolu..

yg aku ingat pasal mek ni..
kat bilik dia ada teddy bear besar..bfie dia bagi..
so sebagai seorang anak gadis..aku memang agak kecemburuan di situ..
dah la teddy bear dia besar..bfie bagi plak tu..
pfffffffftttttt...blah la ko mek.skang aku pon dah ada teddy bear besar gak..
tapi beli sndiri la..kakakakaka (ketawa utk menyembunyi rasa sayu)

ha..pastu mek ni dia sensitif..
jangan ckp sesuatu yg kasar kat dia..
nnt dia nangis..
even besfren(kikikiki) dia nak tido bilik dia pon dia bleh nangis..kakaka
so disebabkan mulut aku ni mmg baik..
x pnah buat naya kat orang..dia x pnah nangis disebabkan aku..
x penah kan x penah kan mek kannnnnnn?
(ainul,sila tipu..) kehkehkehkeh

kami gak dulu masuk pertandingan musical drama utk perform masa english night..
ada yg menari..ada yg menyanyi..ada yang berlakon..
hahaha..mmg 1st time dalam idup aku buat bnda ni..
bila ingat balik mmg klaka kan mek kan?
hahaha

apa2 pon mesti la gambar aku yg lebih dari ko,mek..ni kan blog aku..kakakaka

ni lepas dah abis perform..see..aku siap highlight kan lagi ko mek.. :D :D :D

so cukup x mek aku buat entry pasal ko ni?
cukup la eh..
nak panjang2 kena la ulur apa yg patut dulu kan..
ni free je aku buat ni,sket je la..haha!

ainul versi latest

so hopefully lepas ni bila ko datang kL,kita boleh berjumpa la..
dah lama x jumpa ko kan..
dulu aku gi melaka smpat jumpa aimi je..x jumpa ko pon..
(haha kantoi kuar dgn aimi sorang je gi jonker..kakaka blwek)

thus kalo jumpa tu blanja2 la aku barang sehelai dua shawl yg cam ko pakai neh..
berkenan plak aku nengok nya..
k la..
daaaa~

selamat hari raya aidil adha,readers ku sayang semuanya ^_^

p/s : sapa kata masuk matrik x best haaa...kami semua kata matrik adalah zaman yg paling menyeronokkan!

2 comments:

aiesya said...

wah2..entry aku..seronok2.nnti kalo aku rajin wat blog.aku wat sal ko lak yek intan..siap la ko.aku nk tulis satu2.haha

intan said...

hahaha
terharu smpai berjuraian air mata dak?kakakaka
cepat cepat..
buat blog..aku pon nak tau apa org tulis pasal aku neh :p