Saturday, October 16, 2010

update yang laju laju

salam readers..

ha ah..dah lama aku x update blog..
aku bz gilak kamu semua tau dak..
assignment bertimbun2 :((
kalo x caya tanya kucing aku yg tngah kaco aku buat keja ni ha..


tapi xpe..lupakan kisah assignment itu..
skg nak cter pasal website utk ping blog yang terbaru neh..

dulu ada gengBlogger..
lepas gengBlogger dah x bleh nak pakai..
aku dah mati kutu nak ping blog kat mana..
tanpa gengBlogger..daku rasa kesunyian..
haha! ayat yang poyo skali..

tapi kini tidak lagi..
wink wink ^_^
jawapan kepada kesunyian itu tadi ialah selangorblogger yeah!


kpd yg xtau apa tujuan ping blog ni sbenarnya ialah nak tambahkan bilangan visitor yang dtg ke blog kita..
bila visitor dtg ramai2..baru la kita rasa yg segala penat lelah terbayar bila org baca apa yg kita tulis kan kan kan..
aku rasa camtu la..korang rasa apa aku x tau la..
slain dr tu..ping blog ni pon bleh mmbuatkan aku bleh baca banyak blog di luar sana..
aku suka baca blog org lain kau tahu..
sbb bagi aku tu cara utk spend time aku sambil menambah ilmu pengetahuan..
yes i am serious.

ha so apa lagi..penat aku bebel..
gi la daftar..
tapi!
korang kena ada account twitter la..sbb dia ping pakai twitter..
bukan cam gengBlogger dulu pkai fb..
selangorblogger ni pakai twitter..
lpas korang dah ada twitter..apa lagi..
cpat2 add aku..meh kita beramah mesra :D
twitter aku : intansyerlina

wlaupon kerja ku banyak dan menimbun2..
aku x lupa tanggungjawab sosial aku..
hahaha!
arini aku gi menempel kat UM jumpa roomate aku masa mtrk dulu sambil cuci mata tngok match softball..

mmg rindu betul kat amy..
dah lama x jumpa..semua crita zaman kenakalan time matrik dulu suma kuar..
citer ngendap budak2 laki yg nak g brsukan dari tingkap bilik..
citer pasal camne keunikan selipar jamban iqa..
citer pasal ktorang tngok industan sama2..
citer pasal aktiviti hujung minggu ktorang - tidur dari pagi sampai pagi esoknya..
sumanya di imbas kembali..
indah nya zaman muda mudi kat matrik dulu..
masuk matrik mmg seronok kamu tahu.

ni time match pmpuan..tngok kejap je..selebihnya tngok match bdak laki..biasa la.pmpuan kan lebih tertarik kepada lelaki.begitu la juga sebaliknya.jika anda tertarik kpd kaum sndiri.anda adalah seorang yang tidak normal.

sambil2 cuci mata..kami cuci2 mulut juga..amy siap beli jajan + air kotak lagi..caya lah!

disebabkan amy x mahu gmbrnya di pamerkan di sini..
makanya tiada la gambar romantik2 kami kalini yea :p

ok seterusnya..
time aku tengah blogwalking petang tadi..
aku terjumpa 1 web ni..http://labs.wanokoto.jp/olds
boleh tukarkan gmbr baru kepada gambar lama..
cthnya camni :

-sebelum-

-selepas-

sebabkan aku suka sangat dgn hasilnya..
terus jadikan ia sbg primary pic kat fb..haha!
sangat sentimental kan gambar lama2 neh :p

k la smpai sini je aku merepek..
jumpa lagi di post akan datang..
daaaa

p/s: to ida : thx sbb follow & bagi award..
award tu sy buat utk entry next pulak eh..

p/s/s: wah bnyak nya hyperlink dalam entry kalini!
MySpace

4 comments:

ardinihumaira said...

dni pun tak lupa tanggangjawab sosial walau esemen menimbun tak siap wakakak :p

iLiAiSyAh said...

cam ne na join selangor blogger uh.. ta jadi pon

intan said...

dni : hahaha..bagus bagus.. :p

intan said...

ili : eh ili kembarku pon ada blog?bagus..bleh..cuba la lagi skali..
senang je..pakai dftar account twitter pastu letak link blog je..