Friday, October 08, 2010

kami dah besar tau!

salam readers..

tahun ni umur aku dah 21 thn..
tahun depan bulan 3 dah nak masuk 22 thn..
pejam celik pejam celik..
kejap je..
kadang2 aku rasa cam tak percaya pulak yg umur aku dah 20-an..
bila umur dah 20-an apaaaaa lagiii??
kawin la!wooohooo~!!

so..baru2 ni..
3hb dis 2010 bersamaan dengan hari ahad yang lepas
aku & bffs aku pegi la ke rumah mona sempena hari pertunangan beliau..

kawan2 aku suma pakat nak kawin dah naaa..
ada sorang classmate aku dah ada anak sorang dah..
aku mmg sonok la..gi mkn nasi minyak knduri kawin rakan2..
rasa mcm kami dah sangat besar! >.<

yeap..ini bffs aku.dr kiri ahtin,ahtan(aku) dan ahcak..

ahha..ni di snapkan bfore mona ditunangkan..yg lain2 tu suma kwn masa sekola dulu..mereka juga sudah sangat dewasa!

ni selepas mona ditunangkan..

see..yang paling kiri tu bsfren aku masa sekola,malar namanya..
dia skg stewardess MAS..
geng yang rock masa sekola dulu..aku,ahcak,ahtin & malar..
tengok apa dah jadi pada rockers2 ini..
semuanya sudah jadi seperti geng balada :D

ckp pasal citer zaman sekola kan..
haaaa..ni yg aku nak bukak balik album zaman2 sekola dulu..
yesss kawan2..sila bersedia untuk dimalukan dlm blog ini
hahaha!(gelak kejam)

perhatian : gambar2 ini semua telah ditukarkan kepada mode nostalgia..
sebab itu ia berwarna sephia
sila berasa sangat terharu sekarang =.="

kawan2 aku kata aku masa zaman sekola berpakaian sangat persis lagi mirip seperti budak kelas khas..cissss!

so..ada perbezaan tak ktorang masa zaman kanak2 dengan zaman awal 20-an?hehehe

ha..yang 2 dari kiri tu mona..dah nak kawin dah ko kan!

haha!tahun 2006 punya gambar..cari di mana aku..& gtau aku..adakah aku masih sama seperti zaman sekola dulu..?heee

lepas mona kawin..
ahtin pula akan menyusul..
pastu mek dyana..
mungkin juga ahcak..(kuikuikui)

aku?
pufffffff..masih jauh perjalanan & pengalaman harus dikutip
intan adalah seorang gadis yang degil
merasakan diri masih belum cukup matang & bersedia utk hidup berdua
masih ingin bebas menerokai dunia secara bersendirian

okey cukup dengan ayat2 poyo diatas
daaaaa~

p/s : ada masa lapang nnt update pasal kelas cpr pagi tadi pulak!
MySpace

10 comments:

Anonymous said...

hahahaha bagus masih simpan gambar2 lama :) creadit 2 u tan2

intan said...

cik anon : hehe..thx :p
adakah ini mona?

Anonymous said...

mizah yang hott: aku belum mmg keputusan utk berkahwin lagi okayyyy. aku masih belum puas lagi enjoy sbg single. hehehee.

intan said...

mizah yang..erk..blergh..hot.. :
hahahaha eh ahcak..lpas ahtin kan ko kan kan kan?last skali baru aku..
tu pon kalo aku dah recovery dari penyakit i-hate-guy-very-much
haha :D

Cupid AngLe said...

penyakit i-hate-guy-very-much
i loike~ haha
na join ley x? xpe la. trima kasih jela. huhu
besa da korg sume eh.
sy jgak yg msih kecil walupon hakikat sy besar. agaga~

intan said...

ati : ha ah..penyakit yg agak sukar dirawat..hahaha

uish..ko pon dah besar..lagi besar dari aku naaaa..kehkehkehkeh

Nurul Ashikin said...

intan, say cogratz to mona! x sgka dah bertunang. awk bole lg? ^^

intan said...

haha..
boleh ckp congrat di fb mona :p
intan..?ouh nooo..
nmpaknya intan terpaksa memberi ruang kepada rakan2nya kawin terlebih dahulu..
tunggu syikin dulu la.. :p

Bea Nabila said...

suke aku bace blog hang ni.. mmg semua da beso kan intan.... sedey2 sowrg2 da kawen... kte bler lg nak berstatus haha3

intan said...

nek : la..knp pulak nak sediyh..?kita kena gmbira la pasal kwn2 kita nak mendirikan masjid..lgpon dapat kita makan free..haha!
xpe..aku x kisah pon status aku skg ni..best kan..xde org nak ganggu apa yg aku nak buat..free je.. ^_^