Wednesday, October 06, 2010

cara2 utk membuang masa apabila tensi dgn assgnmnt yg menimbun

salam readers..

begitu panjang tajuk entry diberi..
sangat jelas tujuan entry ini dicipta adalah utk membuang masa.

macam sudah agak lama x update..
ada la dalam seminggu..

bz sangat la kononnya..

tapi..arini aku x bz..
ngeeee...rasa begitu penat berminggu2 sudah bersusah payah membuat assgnment..
mengambil keputusan utk berehat 1 hari ini..
esok janji aku sambung balik -janji pada diri sndiri-

tiada yg menarik berlaku pada harini..
kelas pkol 10-12.30 shj..
balik dari kelas terus solat..tido..bangun tido & lunch pada pukul 4 petang..
minggu ni sangat lengang..kelas hanya pada hari rabu - jumaat..
tu pon smpai t/hari je..jumaat bleh lunch kat rumah dah ^_^

so apakah aktiviti kelepakan sepanjang arini?

pertama sekalinya..


sudah semestinya melepakkan diri di facebook..
borak2 dgn junior..
chatting2 dgn bff..
sambil bertanya khabar dgn sepupu2 yg sumanya duduk jauh..

candy shop

pastu kalo dah bukak fb..
buat apa lagi..main game la..
hahaha..aku dah addicted dgn game ni..
sejak aku gi kelantan aritu..aku dah x main dah game2 yg biasa aku main dulu..
restaurant city..baking life..
suma tu telah dilupakan..
sekarang dah jumpa kekasih hati baru game lain pulak :)

lucky train

game lucky train ni mmg xde manfaat pon..
tapi aku suka main dia sbab bunyi ketapi ni cam bunyi ketapi mainan aku masa kecik2 dulu..
sangat oldies dan aku sukakannya! :)

seterusnya..
untuk lebih membuang masa..

'he who cant marry'

lantas aku membuka mysoju dan menonoton citer nih..
citer yg best..kelaka..sedih sket2 je..
x rock la citer yg sedih banyak2 ni kan..
and pelakon tu sangat ensem..
awwww awwww~

dan utk bergelak tawa secara sendirian..
aku memilih twitter sebagai cara inisiatif

jangan malu jangan segan.sila add http://twitter.com/intansyerlina. anda pasti akan diberi layanan mesra :)

dan yang terakhirnya..
perkara terakhir yg dilakukan sebelum masuk ke kamar pertiduran..
melakukan sedikit blogwalking & mengomment blog org lain

oh tidak.ini bukan blog orang lain.

oh..ckp pasal blog ye..
aku nak ucapkan selamat maju jaya kat adik aku yg juga seorang blogger..
semoga berjaya mnjawab exam pmr dgn jayanya..
kami sekeluarga percaya anda boleh..
ibu sndiri ckp dgn aku aritu..

adik ni dia lain sangat kalo nak compare dgn korang (merujuk kpd aku dan abg aku)..
korang x rajin blaja..dia ni rajin..

(hamidah ahmad,2010)

cesss...menikam kalbu betul kata2 ibu ku itu..hahaha
utk adik : angah doakan adik dpt yg terbaik utk exam kalini..
angah juga doakan adik boleh akan menjadi manusia yg lebih berjaya dari angah & along :)
tapi bila dah berjaya jgn sombong & lupa diri..
nnt ko sakit angah xnak rawat ko..padan muka.huh.

ni blog beliau.http://sayang-amirah.blogspot.com/ dia ni mmg ada tabiat buruk iaitu suka menempelkan pic muka aku yg sedang hodoh di blog nya..motif?cemburu dgn kakaknya mungkin.. :D :D :D

sampai di sini sahaja entry membuang masa pada kali ini..
semoga berjumpa lagi

masa itu emas
jangan la membuang masa

kuikuikuikuikuikuikui

p/s : nnt bila ahcak dah upload picture,aku update pasal gi kenduri tunang kawan aku pulak :)
MySpace

5 comments:

ardinihumaira said...

hehe... dni duk bazir masa dengan berblog. adeih

intan said...

dni : xpe..anggap la berblog sebagai suatu pembelajaran berterusan yg xde dlm buku teks..
hahaha

Anzur Anuar said...

selalu maen c.s dengan member2 campus. layan owh.. ;)


jom ping entry terbaru anda disini

sayang said...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

thx anyway !

jyeahh

intan said...

sayang : ur welcome :D