Monday, September 20, 2010

pengangkatan anak angkat

salam readers..

fine..
kalo cikgu bm aku baca blog aku skg..
mesti dia akan rasa cam nak hempuk kepala aku skg juga kan..
ikot suka suki aku je nak letak imbuhan apa dlm ayat blog aku..
tp..
biar la..ni kan blog aku..kehkehkeh

ok ok..
kalini aku nak cter pasal kehadiran anak2 angkat kat rumah aku..
yeah..disebabkan kami ni hanya 3 beradik je..
and skg ni parent aku dah start merasakan kesunyian krn ketiadaan kami di rumah..
along dah tinggal kat rumah dia yg dikatakan lebih berhampiran dgn tmpt kerjanya..
aku plak tinggal kat ostel..
dan kami berdua hanya akan balik rumah weekend je..
adik pulak bersekolah dan bz dgn pmr nya yg akan datang..
mmg susah la nak nmpak muka dia berborak2,lepak2 tngok tv dgn ktorang..
sbb dia sedang bz lepak dgn buku2 nya..
wahahahaha..padan muka kau,adik...kakakaka

disebabkan kebohsanan itu..
mak aku pon mengambil keputusan utk mengambil ank angkat dr rumah nenek aku..
anak apa kah itu?dan siapakah yg bertanggungjawab atas kelahiran itu?mengapakah ank itu boleh berada di rumah nenek aku?


motif gmbr ni?tiada apa2 motif..hanya ingin menunjukkan kekejaman aku ke atas bayi tersebut.

wahahahaha
tidak tidak..ini bukan anak angkat kami sekeluarga..
ini hanya la anak kpd kwn parent aku..chomel..
baru je jumpa dia td..dah besar dah..trlalu leka bermain dgn dia smpai terlupa nak snap gmbr dia yg sdang meningkat dewasa..
dh setahun lebih..dah pndai jalan..siap pakai baju pink + reben pink kat kpala..

ok macam dah termerepek jauh..
anak angkat yg dimaksudkan ialah :



ye..ini lah dia..
beliau seekor anak kucing..
dilahirkan oleh ibu kucing kepunyaan nenek aku..
siapa yg bertanggungjawab atas kelahiran ini?
jwpnnya tentulah si bapa kucing..

bunga namanya..
umur agak2 dah nak masuk 2 bulan..
bukan stakat dah boleh berjalan..berlari pon boleh dah budak bunga ni..
hahaha..beliau juga pndai berkata2 terutama sekali apabila mandi..
biasa la..kucing kan takut air..

mmg suka baring dlm keadaan camni..mcm tuan dia


malahan,bunga kini sudah mendapat anak2 buah..
kucing aku yg lagi sekor,bernama jojo selamat melahirkan anak2 nya pd hari raya ke2 yg lepas..
ada 4 ekor semuanya..
tahniah diucapkan.

tngok la baby kucing yg kaler itam tu..kecik2 dah pndai buat gaya x senonohan.huh.

aku cop yg ini..aku namakannya baby.

baby lagi..

ting namanya..kerana beliau berbulu kerinting..cis.ayat mcm kelucahan.hahahaha damn

tp anak2 jojo ini mcm ada late development disorders..
coz dah seminggu aku menunggu,mata mereka masih x bukak2 lagi..
ouh..jauhi la mereka dari autism.
hahahaha
btw,rumah kami akan kembali ceria dgn kehadiran anak2 ini semua..
laknat la kpd sapa2 yg membuang kucing2 aku yg 7 ekor sebelum ni..

k la..
short updates from me
till next time
daaa

p/s : knp x boleh cuti selama lama lama lama lama lama nyaaaa!!!!
MySpace

4 comments:

ardinihumaira said...

comellah anak2 kucen tu! kalau adik dni tengok mesti dia jeles. dia penternak kucen tau. hehe

intan said...

dni : hahaha..kami pon penternak kucing gak :D

-Si Riang-Riang- said...

Cik RR ada nampak 1 anak tucen warne itam tue.. (tp xnmpak aper yang xsenonohnye =.=")!! wehee.. tu namanya tucen bertuah.. sebab dia sorang ja lain... ekekek

intan said...

cik RR :hehehe..kalo diperhatikan anak kucing itam tu dia baring terlentang ;P