Thursday, September 16, 2010

jalan beraya itu perlu!

salam readers..

masih x abis lagi mood raya aku neh..
selagi x start class slagi tu la mood raya xkan pudar..
dan mood assignment xkan menonjol..
oh cuti..cepat la abis..

pada hari raya yg keberapa ntah aku pon x ingat..
aku ikot cousin aku gi beraya ke rumah boyfren2 eh salah pula.. kekasih2 gelap eh salah lagi..kakakaka
ke rumah kawan2 beliau ye..yg bertempat di sekitar selangor..
kami pegi berlima & pagi2 lagi dah gerak dah (pagi la sangat kan..) gi beraya..
maklum la..cousin aku ni banyak boifren kawan..kakaka
kalo cousin aku baca blog aku ni abis aku kena tibai..hihihihi

so tanpa melengahkan masa..
tngok la gmbr2 neh..

dari kiri : biha (cousin aku),saadah & aku

kwn cousin aku dan boifrennya yg aku xtau apa nama mereka..kehkeh :p

abis citer pasal beraya dgn cousin & kwn2 nya yg aku x kenali suma tu..
skg nak citer beraya dgn kwn2 yg ku kenali pulak..

keesokan harinya pulak gi beraya rumah kwn2..
punya semangat tu plan dgn bff aku nak beraya rumah kwn2..
skali suma pon x jadi..
si nabila tetiba je balik uni sebapak awal yg mungkin padahal klas start ahad..
si asrul kata rumahnya penuh sdara mara tetiba pulak kan..
si mona gi beraya dgn kwn2 dia yg lain..
si ahcak pulak x kasik ktorang dtg rumah dia..
so last2 beraya kat rumah ahtin dr t/hari smpai ke ptg..
pastu g mkn mcD..baik pnya beraya kan....
dr elok2 berangan nak duit raya terus kena kuar duit kat mcD..
hahahaha

tp siyok juga beronggeng smbil beraya ni..
bnyak informasi2 terkini serta idea2 bernas yg dpt di curahkan selepas pelbagai perbincangan..hahahaha
bengong la mu 2 org (ahcak & ahtin)!

saja nak bengangkan ahcak ambik gmbr dia separuh je :D

ha..penuh pon..kakakaka

k la smpai sini je la eh..
esok2 update pasal gi beraya rumah bakal mkck mertua mkck bff aku & rumah kwn sekola aku..
daaaa

p/s : sonok pulak raya thn ni kan..
MySpace

2 comments:

Ullyana zaidy said...

hehhee..amboi....
byk tol tersasul eh..hehehe

intan said...

tersasul yg disengajakan :D