Friday, July 30, 2010

semua gadis mmg cmni ke..?



salam readers semua..
angin sepoi sepoi bahasa..
perot masih lagi full kesan dr buka puasa td..
smbil tu aku pon pasang la playlist lagu..
aduhai lagu lagu dlm playlist ku ini..
mendayu dayu..huhuhu T_T

weekend ni x balik shah alam coz nak tlg roomate aku ulangkaji plajaran..
beliau ada xam isnin ni..
jmaat akan datang ni plak ayh aku tros ambk aku dr ostel dan trus ke klantan..
mmg lama aku x balik shah alam..
xpe la..aku pn nak bwak diri dr shah alam.. huhuhu
ha..aku ni kalo mlm je msti emo T_T
adakah suma gadis mmg cmni..?
atau aku sorang je kepelikan cmni..? T_T lagi..
rindu kat ibu la..huhuhu


Sunyi…selubungi malam…
Mengusik minda yang terlontar jauh…
Masih hangat terasa …
Tangan yang membelai yang mengusik manja…
Daku damba kasihmu…
Biar jadi pedoman…
Buat penyuluh jalan kugapai impian…

Angin…kau nyanyikan lagu…
Untuk permataku…tenang selalu…
Bayu…sampaikan berita…
Daku kini ceria…aman dan bahgia…
Selimutkan rinduku bersama malammu…

Hadirlah…kau dalam mimpiku…
Agar kau selalu…ada disisiku…
Rindu belaian kasihmu…Rindu senyumanmu…
Penawar lukaku…
Dengarkan laguku…hadiah untukmu…
Jasa dan baktimu ku kenang selamanya…

Dikaulah cahaya…
Bila malam menjelma…
Kasihmu membawa ke syurga…
Dan redha yang Esa… Angin…kau nyanyikan lagu…
Untuk permataku…tenang selalu…
Bayu…sampaikan berita…
Daku kini ceria…aman dan bahgia…
Selimutkan rinduku bersama malammu…

http://www.4shared.com/audio/frJf5lT8/mirwana_-_permataku.htm



p/s : ni la akibatnya kalo aku x membzkan diri..
MySpace

11 comments:

intan said...

lagu ni dituju khas utk kwn2 mtrk aku..
rndu btol kat dorang suma..

firdaus khalid.com said...

hmm..ooo..kengkawan matrik..
kalo kwn blog cmner plak..
hua3..

seni kata terlalu complicated..
susah..hua3..

firdaus khalid.com said...
This comment has been removed by the author.
Azuan said...

perempuan memang emo ekeke..

intan said...

firdaus : kngkawan blog pon sama gak la :p
hahaha..seni kata tu kna tanya org yg buat lagu tu la :D

intan said...

azuan : tu la..nak buat cmne kan.. T_T

ullyana zaidy said...

well,besela..hehe..setiap org mesti ade mud begitu...
tetibe cm tersentuh bile mlm2 :)
emo dtg bila mlm mnjelma..sekian ^_^

intan said...

tau xpe.. T_T

iezaT! said...

well,,mmg bese la 2...asal mlm je na emo..like me..ala,,sume same jela..len la kalo org 2 mmg xde prsn lgsg..kn3??huhu
be strong ok...im here...cewahhhh..haha :D

intan said...

tq nyah..
akhirnya u comment pon blog i..
syg u lebih nyah
kakaka

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik