Friday, July 30, 2010

mata kaler grey..ok x?

salam readers..

fuh..bz btol skg ni..
dah nak dkat sminggu dah aku x cukup tido..
bertimbun2 keja..
dgn study nak g praktikal nya lagi..
mcm x cukup je masa yg ada..

esok plak ada presentation..
nak siapkan presentation ni mmg la sngat memenatkan..
bayangkan,aku dgn group members aku yg lelain tu dok kat library dr pkol 12.30pm smpai ke 6.30pm..(coz pagi ada kelas)
everyday okie!huh..pnya la penatnya..smpai ktorang skg tngok powerpoint pon dah rasa cam nak muntah dah..
powerpoint sickness!hahaha
dah la aku puasa..menguji keimanan betol.. T_T
tp syukur la skg ni aku pnya kerja makin hari makin bertambah..
xde la aku dok terfikir je kejadian masa silam..
hehe..gud gud..

kami yg kepenatan dan ke muak kan


ok cukup pasal keja sekola universiti aku..
kita beralih pula kpd blog ini ye..
dlm kebz an aku ni..smpat gak aku tukar layout blog ni..
hahaha..pakai blogger.com je la..tp cantik per..
kekeke..ok ye rakan2..
kalo korang scroll smpai ke bwh blog aku ni..korang akan nmpk ruangan utk isikan link url blog korang..




ha..tu dia...
so sila la isi url korang kat situ..bleh aku jenjalan..blogwalking..comment2 blog korang..tak gitu kan..
sila sila..penuhkan ruang yg ada ye..jgn malu jgn segan :p

urm..apa lagi eh..
haa...
dah alang2 melakukan perubahan ni kan..
aku rasa aku nak lakukan perubahan kpd diri aku sndiri gak la..

1 : aku nak kurus(kurus ke..kakaka) cam zaman muda mudi kat mtrk dulu..skg ya ampun bdn ku...naik dgn mndadak skali T_T diet diet diet!
sesapa yg ada cadangan cmne utk aku mengamalkan diet seimbang ni sila la kongsi dgn aku ye :)
2 : memandangkan hari raya yg bakal menjelang ni..aku ingat nak beli contact lense kaler grey la..cam best je..kikikiki..apa pndpt korang?cuba tngok gmbr2 kat bwh ni..sesuai x..?kalo sesuai,dpt je duit raya tros aku beli..kakaka :D :D :D


-before-
-after-


ha..nmpk x perbezaannya?kikikiki
kalo x nmpk sila la klik gmbr tu bagi nmpak eh.. :p

k la..smpai sini je la aku menyanya..
nak g prepare talk utk presentation esok plak..
mlm ni nak tido awal..
daaa~

p/s : perubahan yg ke-3 : dah potong rambut boy-cut style..terasa perubahan yg sngat nyata di situ

MySpace

10 comments:

sayang said...

angah try dulu gune contact .. kalau ok adik pun nk try gak

intan said...

orait je..
nnt kalo angah okie pkai..
adik pon bli la..
kat tenet lagi jual murah..
rm25++ je..

edda(",) said...

potong rambut itu syok.. hee~

intan said...

edda : yeap..
baru la rasa pembaharuan :)

fyna said...

u..i suggest pakai nudy grey lense..dia wat mate u lebih besar tau! mesti lain je muke u.mcm doll..hehe trust me ^^

intan said...

wah..
serius..?
thx for the info!
x sabar plak nak dpt duit raya ni ^_^

fyna said...

yup! hehe smpai sekrang i suke nudy..ade macam2 kaler..murah and tahan setahun ^^

intan said...

ouho..
yeap i can see u r selling contact lenses there :)
kalo 1st timer cam i ni cmne eh..?
slain dr lenses i kna beli semua dia pnya pncuci etc kan..?

Ct SoLeHa said...

i like grey..mata seksi..hehe

intan said...

sangat bersetuju! :)