Monday, July 05, 2010

jom kita tukar2 link!

salam semua..
ni aku ada buat bnda baru sket dlm blog aku ni..
jap jap aku letak gmbr jap...


sila klik utk pembesaran yang lebih nyata



ha...baru la sudah terang lagi bersuluh aku nak citer kan..
hoho..ok..bnda ni utk korang2 suma letakkan nama dan URL blog korang..
disamping korang tulis2 kat shoutbox tu,korang blh gak isi kan URL blog korang kat sini..
so nnt bila aku tngok URL korang kat sana,senang sket aku nak jenjalan blog korang kan..
org lain pon senang nak click ke blog korang...
hohoho

ok next ialah...
jap jap..mana gambar ni...

sila klik utk pembesaran yg lebih nyata


ha...tu dia..poll nuff..kehkehkeh
bila dah blogwalking tu xkan kosong2 je kan..
jwb la poll tu skali..
and klik la nuff yg dah lama di anaktirikan itu..kakaka

and kalo rasa interested tu comment la skali entry tu hekhek

k la..akhir katanya slamat berblog walking
dan tq krn sudi singgah :p

p/s : MySpace

1 comment:

Hamzah Ian said...

gua bace2 je.. nice jgk..