Monday, May 03, 2010

hadiah utk ibu..

salam..
utk makluman tuan puan,aku skg ni tngah bercuti sem...
sebulan (maybe)..jd penganggur la aku skg ni kan..
hohoho
cet cet..bukan tu yang aku nak cter..
so arini aku dgn adik aku ronda2 la shah alam utk mncari present utk mak aku smpena harijadi beliau pd esok hari...kira ktorang skaligus kan la adiah ni sbg adiah hari ibu skali..
hehehe
ha..ni adik aku..pembebel setia sblah aku..
x abis2 dok cter pasal noh ujan dia..b*** betol!!
hahahahahaha


memandu...memandu...memandu..
destinasinya..?ktorang nak g tesco shah alam :)
nak tau adiahnya apa kna la bc bebelan aku ni lama lagi eh..hehehe



ni aku la kn..sapa lg nak drve kan..
kredit to adik aku(kna sebut..kang x sebut ngamok plak dia..hahaha)



then dh dpt barang yang dikehendaki..kami pon bergegas la pulang..
nak balut2 adiah...buat kad suma kan..
ha..ni la rupanya bila sedang dibalutkan...


ni plak bila dah siap...



ni plak bila dah tampal kad..
kad ni adik yg buat..





ha..nak tau x apa adiahnya..
tadaaaaa~




tp aku belom bagi lg adiah ni..hopefully ibu suka la ^_^
semoga ibu sihat sentiasa,dipanjangkan umur dan gembira selalu
amiin :)

MySpace

No comments: