Monday, March 01, 2010

mak..saya nak kawin.

salam..
mak aku kalo baca tajuk post aku utk kali ni..
mesti dia kejar aku satu seksyen 19 pakai hanger ni...
hahahaha
well mama..u x boleh marahkan i..
i umur dah nak 21 lagi beberapa harini..
sbb tu i dah mula gatal2 nak kawin..
hahaha..bengong..
dah dah..
sbnarnya aku nak tulis pasal smlm aku try lagi satu resepi baru..
dulu aku pnah try lasagne kan..
and fam aku suma x pnah mkn dan mereka begitu teruja memakan bahan eksperimen ku itu..
itu dulu..tapi skg lain pula..
aku kat kolej mmg suka sngat makan nasi + telur bistik..
kalo x caya g tnya roomate aku..
mmg ummpph la..
disbbkan kesukaan aku terhadap makanan itu dan kesukaan aku utk memasak,
aku pon g la cari kat tenet camne nak buat telur bistik ni..
jenuh aku xplain kat mak aku apa kebendanya telur bistik ni..
mak aku still x dpt nak byangkan..
maklum la..telur bistik ni bukan makanan fam kami..
aku knal telur bistik ni pon dr roomate aku c mek kelate ni..
tu la..org kata jauh perjalanan luas pemandangan :p
k then aku pon masak la telur bistik ni utk dinner..
huh licin ouh..
mak aku siap nak resepi lagi..
heee heee..silakan silakan..
senang je nak buat dia..
nak aku tulis kat sini ke?
alahai malas la..
korang kalo nak resepi dia sila request ye..
kalo request bnyak nnt aku kongsikan resepi nya
sangat kacang memacang..wink wink *_*
ha..ni gmbr nya >>

abg aku kata kuah dia bnyak sngat..
tp last2 kuah x cukup..ceh..
pandai comment aja..huhuhu

ok done pasal makanan..
skg nak citer pasal cilincal posting (CP) aka practical aku yg pertama ni plak..
cam yg pnah diceritakan sblm ni..
CP aku kat hKL bulan lepas..
and lagi 2 minggu akan datang aku akan berangkat ke melaka pula utk CP yg kedua..
di hosp melaka (GH)
skg aku nak cter pasal posting kat hkL..
perghh bnyak gila cabarannya..
kalo citer kat sini mmg x abis la..
hidup dalam keadaan yg sangat stress..
jerawat suma naik..
tido x cukup..
confident level menurun..
suma ada la..tp demi anda anda dan anda wahai pesakit2 ku..
ku gagahi jua kehidupanku di hKL..
huhuhu
stiap subuh mesti nak nangis dulu kat sejadah..
bila tadah tngan..ya ALLAh..kau kuatkan la aku,kau tabahkan hatiku,imanku utk aku menjalani kehidpan seharianku dihKL utk hari ini dan hari seterusnya..
mesti air mata aku tumpah mncurah2 ke ladang gandum..
begitu la betapa kesengsaraan yg dialami..begitu hebat skali dugaan trsebot..
tp setelah sebulan berada disana..
baru la aku sedar..yg senior2 physio aku di HKL itu men'dera' kami sehebat ini semuanya adalah utk mematangkan dan mmberi pengajaran yg paling susah utk kami dpt di hospital2 lain..
terima kasih datin,terima kasih pn noraini,terima kasih physio2 ku yg lain..
semoga kita x brjumpa di lain kali..
tobat weeiyhhh aku nak g sana lagi..
hahaha
last skali meh le tngok beberapa keping gmbr yg di snap pada last day kami..
muka masing2 mmg happy habis..
hari yg paling bahagia setelah sebulan ditekan.






MySpace

No comments: