Monday, March 01, 2010

kontest baju kurung


jln2 kat GB skali ternmpak satu contest yg cambest..
so aku masuk je la :p

syarat2nya ialah : korang tngok la sndiri eh..ni link dia :
http://honeybee-lovely.blogspot.com/2010/02/sticky-mode-2-weeks-contest-baju-kurung.html

utk syrat yg ke5..jwpannya ialah :
saya nak masuk contest ini kerana saya rasa saya cantik pakai baju kurung dan warna yg saya suka ialah pink

syrat yg ke6 tu..saya dah x ingat la mana dpt tau pasal tau contest ni..tp yg pasti dr GB la..hehe

meh ramai2 masuk meh.. ^_^

ni gmbrnya :


sekian terima kasih.

6 comments:

HOn3YB33 said...

huhuu...thanks coz join...

mission complete..!!

gud luck ya..!!

intan said...

yeah :)

Anonymous said...

GB apa?

-syafiq-

intan said...

GB = geng blogger

HOn3YB33 said...

UNTUK PERHATIAN SEMUA YANG MENYERTAI CONTEST BAJU KURUNG MENAWAN...

contest ini telah ditutup penyertaanya..
semua peserta adalah seramai 52 orang..
dan ianya akan dipilih sehingga mendapat top 10...
nantikan to 10 iaitu 3 hari dari sekarang...
sekiranya anda terpilih sebagai top 10...
pastikan anda membuat sesuatu untuk menraih undi daripada blogger lain kerana 30% undi berada di tangan blogger...

itu sajork...

anda tidak akan diberitahu samaada anda adalah top 10 atau pemenang...so rerajin ler..mengklik kat blog honeybee...sekiranya masa sudah tutup tetapi anda tidak menghubungi honeybee maka akan ada backup winner disitu...harap maklum...

last..thanks coz join this contest..gud luck..!!

HOn3YB33 said...

UNTUK PERHATIAN SEMUA YANG MENYERTAI CONTEST BAJU KURUNG MENAWAN...

contest ini telah ditutup penyertaanya..
semua peserta adalah seramai 52 orang..
dan ianya akan dipilih sehingga mendapat top 10...
nantikan to 10 iaitu 3 hari dari sekarang...
sekiranya anda terpilih sebagai top 10...
pastikan anda membuat sesuatu untuk menraih undi daripada blogger lain kerana 30% undi berada di tangan blogger...

itu sajork...

anda tidak akan diberitahu samaada anda adalah top 10 atau pemenang...so rerajin ler..mengklik kat blog honeybee...sekiranya masa sudah tutup tetapi anda tidak menghubungi honeybee maka akan ada backup winner disitu...harap maklum...

last..thanks coz join this contest..gud luck..!!