Thursday, September 24, 2009

hObi

-assalamualaikum-
yg pertama skali..
selamat hari raya maaf zahir batin diucapkan kpd rakan2 yg mbaca blog ini
x trlambat lagi kot..
baru raya ke berapa kan kan kan
hehehe

hoho lama btol x update blog ni...
hohoho
ni apa hoho ni..ingat krismas ke..bukan bukan bukan..
hari raya..hehe apa aku merepek ni..
:p

k cam biasa..sehari bfore hari raya..
kami sekeluarga pulang ke kampung ayah di rembau,n9 darul khusus..
erm meriah x meriah gak la raya thn ni..
sbb sepupu sepapat suma dah besor2 belaka..
xde lagi dah mercun,bunga api suma..
suma di paksa memasak di dapur sahaja..
hahahaha
dan kebetulannya...kami sepupu 3 orang kebetulan pakai baju colour orange masa hari raya tu..
so sejak dr tu kami bertekad utk memakai baju colour sama pada setiap kali raya selagi kami masih anak dara ini..
kuikuikuikuikuikuikui..



ok..next plak..kucing kesygan aku yg sangat sangat chomel dan gemok ini..
ha..yg gambar dia ada kat tepi ni..dia dah pulang ke rumah..
yeay!
aritu seminggu dia dok kat wad i.c.u kat upm..ada smthng wrong dgn bladder dia akibat di langgar oleh ayahku beberapa minggu lepas..
nasib baik xde apa2..memula doc kata dia pnya bladder rosak terok..kena bedah..
tp bila buat x-ray lagi skali..
rupa2nya hanya bladder dia satu je mengecut..
so cit hanya bergantung hidup dgn 1 bladder je la..
alhamdulillah cit xde apa2..saaaaaaaayaaaaaaaaang cit~~!!!

Wednesday, September 02, 2009

intan anda xde keja kah?

ada..
intan ada bnyak keja..
assgnment x di sentuh langsung sedangkan kena antar ari isnin..
kehkehkehkeh



tension ar
so sedang2 tension tu
meh la main game ni


kehkehkeh

intan xdok keja



MySpace