Sunday, July 19, 2009

secara summary nya

isnin - khamis : kelas berjln spt biasa
khamis ptg pula selepas abis kelas agama intan bergegas pulang ke kg halaman
tanpa menghiraukan kelas yg ada pada petang itu..hehehe

jmaat pula :

waktu : lepas subuh
ibu : angah,nnt pkol 9 jom g klinik..dah terok sngat selsema tu
dah seminggu tak kurang2 lagi..meh g klinik
aku : eh xyah la..bukan nya dmam pon..selsema biasa2 je
ibu : dah dah dah xde..nnt g dgn ibu
aku : orait bebeh

tido jap dulu

8.30 am
ibu : oit bangon..g klinik jom
aku : urm urm..ok (smbil mengeliat)
siap siap jap..
gi klinik
doc : ye sakit apa
aku : selsema
ibu : dia dah seminggu dok selsema..batok..ye la kan takot la..dgn situasi skg ni..bla bla bla..
doc : oh ha ah..dik,bukak mulot...aaaa
aku : aaaa
doc : ok..ni slsema biasa je..tekak merah sket..nnt sy bagi ubat bla bla bla bla bla..
ibu : dia ni sejak kebelakangan ni kerap sangat kena sakit..agak2nya kena mkn vitamin kot doc..yela..nak bngon mlm study suma..bagi kuat sket badan dia tu..asik sakit je..baru bulan lepas dia dmam..bulan ni dmam lg..keja kat hspital...tp dia sndiri asik sakit je..
doc : oh..ye la kan..kalo cmni baik beli bla bla bla
beberapa min kemudian..
ibu : ok tima kasih doc

sdang menunggu nak ambk ubat
aku : eh lupa plak nak ckp dgn doc nak ubat air..
ibu : dah dah jangan ngada..bdan besor gdabok cmtu mkn ubat pon x reti..jap lg g farmasi g beli vitamin
aku : orait


sebagai hasilnya..lihat la brp banyak ubat daaa aku kena telan minggu ni..
ibu siap belikan multivitamin lagi..



aduyaaaii
dah la x pandai telan ubat pil
hoh ambk ko
telan intan telan~~~~

No comments: