Monday, June 15, 2009

tag lagi

hoh ada lagi satu tag..
adik yg bagi..
hohohoho

1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang?
kentang...woohooo

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu?
kelapa sudah semestinya!

3. Apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang?
betol o0oh!!asal aku mkn kacang je mula la timbul sana sket sini sket..
wuwuwu

4. Anda tertarik dengan lelaki/perempuan yang macam mana?
yang baik hati & menerima saya seadanya..dan tidak dilupakan..mestila seorang yg soleh..dan mesti seorang yg saya rasakan boleh membimbing saya dan anak2 ke jln yg benar..huh ayat..blh nangis kalo baca..hekhekhek

5. Apakah perkara yang wajib anda buat sebelum tido?
basuh muka..minum air..msg2ing..hehehehe

Soalan yang Memerlukan Anda Berfikir dengan Lebih Mendalam

6. Andaikan ada orang menghina keluarga anda,apakah yang akan anda buat?
silakan kalo berani...

7. Adakah anda akan tolong kawan anda yang dalam kesusahan walaupun dia pernah khianati anda?
sudah semestinya saya tidak akan tolong..
pandang padanya juga saya tidak akan..
hohohoho

8. Andaikan esok hari terakhir anda hidup, apakah perkara yang anda ingin buat sebelum mati?
bnyak kan solat..beramal ibadah..bersedekah..dan sediakan wasiat..cewah..cam bnyak harta je..hahahaha

9. Adakah anda akan pilih orang yang anda cintai, atau orang yang anda sayangi sebagai pasangan hidup?
orang yang sayangi sebagai pasangan hidup...dan yang saya cintai

10. Apakah yang membuatkan anda bersemangat untuk terus hidup sampai sekarang?
kerana saya ada ALLAH..dan org sekeliling yg amat saya chentai

11. Andaikan masa dapat diputarkan balik,apakah yang anda ingin betulkan?
tiada apa..saya sangat bahagia dgn diri sy skg :p

12. Adakah anda akan give up jika perkara yang anda lakukan asyik gagal?
ikot pada situasi ^-^

13. Adakah anda akan memaafkan orang yang telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda?
tidak.
haha.
kejam.

14. Andaikan kawan anda menghidap penyakit berjangkit,adakah anda akan masih berkawan dengan dia?
sudah semestinya..
tetapi perlu mngambil langkah berjaga2..hoho

15. Sesetengah orang mengatakan, budak2 amatlah menyusahkan. apa pandangan anda?
dahulu ye..
skg tidak lagi..hekhekhek

mangsa tag..: husna

hohohoho


No comments: