Saturday, June 06, 2009

keluar jalan-jalan

.salam.

urm harini hari apa ye?
oh..harini dah hari sabtu..
wtf?sabtu..huhu...esok ahad..
dah kena balik kolej..
gggrrrr...tension tension..

hehehe
xpe xpe..
k skg aku nak citer pasal xtiviti...ye..aktiviti ye...
aktiviti bertemu dgn rakan2 lama..
ye yang ni mmg dah lama x bertemu..
kitorang sama2 dulu kelas tingkatan 1,2 dan 3 wira..
kami dulu kelas muzik..
so mmg x penah berpindah2 kelas..
and hubungan ktorang mmg rapat kot....maklum la..
3 thn sama kelas..
dan sempena cuti semester secara beramai2 ini..
kami berenam pon rancang la nak bertemu antara satu sama lain..
dan hang-out sesama..
siapa ber6 tu?
ha...aku,mizah,ahtin,nabila,ziman & azhar (a'a)
rasanya dah nak dkat 4 thn kami x berjumpa..
mksdnya x jmpa a'a dgn man la..
mizah dgn ahtin aku dah slalu jmpa..
heheh..nabila pon aku dah lama x jmpa..
bz je memanjang dia tu....
perubahan2 mereka selepas beberapa tahun x jmpa?
uh..sangat ketara...



dari kiri : ahtin , a'a , mizah



dari kiri : nabila , intan , ziman


mizah : dia dah jadi makin girly..g pyramid pakai high heel u...haha
ahtin : rambut ko cantik siot...
nabila : stil sama..masih mengekalkan ciri2 keayuan..dan babe..ko sangat kelaka k..sesuai dgn imej nek ko tu...hahahahaha (intan jahat )
ziman : ko jgn bising nak kutuk2 badan aku skg eh..badan ko pon aku tngok dah lagi debab dari aku...hahahahahaha
a'a : body dia makin mantap do...kalo sakit kaki ke..dada ke..meh ler datang jmpa aku ye..aku bagi treatment...hahahahaha.. (ok..ampun ampun...jgn marah ha..hehehehe)








ok smpai di sini saja post utk kali ini..
pagi ni nak g temerloh..
rindu betol kat pahang..
rindu nak lalu highway karak tu..
xtau kenapa..
hahahahahahaha

9 comments:

alia nadhirah said...

bestnye!

una said...

wah, sangat seronok korang berjmpa
wuhuu..
msti byk yg di imbaukn
ngeh3x

intan said...

haha..yeap sangat best..
tu la..
ntah lpas ni brp tahun lagi la kot boleh hangout camni lagi...

una said...

wuhuuu...jgn bilang gitu dong
ahaha..mayb b4 korg naik pelamin kot
ehehhe

intan said...

hahaha..
insyallah..
kelas kita pulak bila ma..?
nak buat reunion...?

una said...

bila??
amma cdgkan nk dekat akhir tahun ni yeh
nk cntct yg lain dlu ouh
ilyas cdgkan buat bbq
ok x???

intan said...

urm..
bbq?
kalo buat kat tmpt best..
tarikh pon best..
org ok je..
heheheh

una said...

haha..d prob
tmpat dkt mana??
syfq cdg kan kt tasik ouh
huhuhu...
kmu???

intan said...

tasik..?
tasik boleh buat bbq ke..?
hahaha..
saya ikot saja dong..
apa kata tanya elya..
mngkin beliau ada idea :)