Tuesday, June 02, 2009

cuti yang bakal tamat

.salam.
kalo husna begitu energetik di pagi isnin..
lain pula dengan mood aku..
aku berasa sangat sayang akan tilam,bantal,selimut dan teddy2 yang ada disekeliling diriku ini..
kerana ini adala isnin terakhir aku bercuti semester tapi utk sem 2 la..
ada banyak lagi sem..
hehehehe..
perasaan sayang itu datang sehingga tidak sanggup aku bangun dari tilam ku itu..
golek punya golek..
golek lagi...
dan golek lagi..
x perasan dah tengah hari rupanya..
hahahahhaahaha

ok sbnarnya aku bkan nak citer pasal golek2 ni..
aku nak citer tentang...
kegilaan ku terhadap...
durian!..hekhekhekhek..
ok..aku memang gila k dgn durian..
dari rabu minggu lepas aku dok merengek kat ibu supaya belikan aku durian..
mngkin di sebabkan x tahan dgn rengekan seorang budak yang berumur 20 tahun ini..
ibu akhirnya belikan aku durian hari sabtu lepas..
ibu kata gila betol makan durian musim2 panas cam skg ni..
hehehe..
tp aku x kisah..aircond kan ada..
bila panas switch onn shj aircond itu..
hehehhe..
yang paling menepukkan dahi ibuku itu ialah bila hari ahad tu aku ajak ibu join aku mkn durian yang tinggal tu..
ada 5 biji semuanya..
ibu kata xmo..gi la makan sorang2..ibu pening panas2 ni makan durian..
hoh..tanpa disedari..
aku terkopek dan makan kesemua durian2 itu..
hahahaha..
ibu kata...'gila betol budak angah ni..'
hekhekhek..ntah la ibu..tetiba ngidam sangat..
hahahahaha






ha...ni suma aku makan sendiri tau..hehehehe

dan akhirnya...
schedule aku utk sem3 ni dah kuar...
1st week je dah ada presentation pasal posting yang lepas..
gilo la..
budak yg posting sama tmpat dgn aku aritu dah benti dari course ni..
kami pergi ke terendak berdua je aritu...
hoh mampoih aku kena present sorang2...
adoohai...
huhuhu..
dan..
yang seperti dijangkakan...
sem 3 aku belaja neurology...
geruuuunnn....
blaja 'brain & neurology' beb!
yang paling ditakuti ialah dermatomes..
huhuhu..nak tau dermatomes tu apa?
lihatlah gambar kedua dibawah ini...
ha..itu la dermatomes...







huhuhuhuhuhuhuu..
boleh x aku nangis skg?
huhuhuhuhuhuhuhu...
nak nangis nak nangis!

7 comments:

una said...

ahaha...sebenar nya kmu bkn tak sengaja terkopek durian tu

durian tu menyerah diri utk dikopek oleh kmu

ahahha...byk gle mkn kot

amma xske mkn durian..huhu..maka xgle la

intan said...

adoi...
kenapa la ramai org x suka makan durian ni...
apa la..

buah paling terbaik ialah durian..
makanan paling terbaik ialah udang..
dan perkara yang paling terbaik ialah cuti sem!

huahuahua...
huhuhuhu
cuti sem dah nak abis..huhuhu

una said...

yang udang tuh
mmg sokong ouh
terutamanya sambal udang
memang mantap r kalo mkn
tak ingt dunia

tang durian tuh
den xsokong ouh
buah tu mnyak pening kan kpala den
xlalu ouh
hehe..ampun yang mbak

intan said...

hahaha..
xpe ma..
yg penting ma sokong udang adalah yg terbaik..
hekhekhek

una said...

hahaha..msti la
udang memang terbaik
walaupun den alergik dgn dia
tp den sggup mkn dia
hahha:P

Syafiq said...

wahaha..
apa da gambar durian gi buka cita udang plak..
adoi...

intan said...

biasa la ^-^