Wednesday, April 22, 2009

utk adikku

huh..
dlm kesebokan aku menyiapkan assgnment yang terlalu banyak ini..
terpaksa la gak aku siapkan tag adik aku ni..
kalo x..dia x abis2 mengomel psal tag dia yg belom dibuat ini..
aku tag dia..ada ke pastu dia nak tag aku balik..
ntah apa2 ntah..
hahahaha..

tag rulez~insert badge or pic to tell that u have been awarded~make sure u take it n tell who is it from~you should tell 10 facts about yourself


- namaku intan-
- tp ada org panggil intanku..(rahsia..hehe)-
- skg aku dah jadi separoh mereng-
- pasal ada bejuta2 lemon words assignment yg aku kena hantar-
- dan semuanya memerlukan citation-
- so skg aku sangat pening-
- tugasan utk klas esok aku x dpt siapkn..-
- pasal aku tngah dok pening buat assignment-
- so mengambil keputusan utk x pergi ke kelas tersebut-
- hoho..wahai adikku ..jgn la dikau meniru jejak langkah kakakmu ini-

huh.
.setel.

dah dah dah..
ko tau x pkol brp skg ni..
haha..
cukup..
aku nak cntnue buat assignment aku
daa..
salam

No comments: