Saturday, February 07, 2009

beBola sOtong

korang penah nonton citer gokusen?
kalo ada yg penah tngok mesti tau bebola sotong yg yamaguchi sensei selalu makan tu kan?
aku baru tau nama dia takoyaki rupanya..
baru je tau arini..
tadi aku g jejalan & saja melepak2 kat mid valley dgn amy & wan..
amy adalah roomate aku kat mtrk dulu
and wan adalah bf dia..& budak mtrk aku gak..
so kiranya kmph reunion la..
hehe



kitorang suma sbnarnya nak cari barang..
tp malangnya kami bertiga x dpt hasil apa2...
brg yg dikehendaki suma xdo saiz..
mnympah btol..tp jimat duit aku..ye dak..hehehe
so dlm pkol 6 camtu aku meminta izin utk pulang..
tapi aku x balik terus..
aku g cari barang2 spt chips dan kacang utk di bawa ke port dickson esok..
dlm pejalanan aku nak masuk jusco tu,tetiba aku nmpak kat pintu depan dia..
ada jual bebola sotong yg bernama takoyaki ini
aku apa lagi..cepat2 masuk jusco cari chips..
tp otak aku x blh consentrate dgn chips lagi dah..
aku mngambil keputusan utk beli chips kat PD esok..
takoyaki pnya pasal..
hehehe
aku pon order la takoyaki sotong..
pasal dlm gokusen si Tetsu & Minoru jual bebola sotong..
dah order tu kena beratur pjg plak nak bayar..
haihzz..
tapi..penat lelah itu semuanya terbayar..
bapak sedap benda alah ini..
alahai knp la aku beli satu set je..
satu set ada 3 ketul..
kalo aku tau sesedap ni aku beli 2 set..
utk beratur kat kaunter bayaran jusco x sanggop lak aku..
so aku pasrah je la..
next time mesti kena beli lagi!




rupa dia terok sket ar..coz td dlm train rmai sangat orang..pepaham je la..hehe


2 comments:

una said...

wuhuuu...nmpk shedap je
mahu jengok la nnty
nyum3x

intan said...

hehe..sedap..
baru je makan td..lepas abis klas singgah mid valley jap bfore balik shah alam..
nyum nyum