Sunday, January 11, 2009

baLik beLaja

rasa cam sekejap sngat masa berlalu..
huhu..
rasa cam baru sangat cuti..
baru rasa naik bas & komuter dr pJ ke shah alam..
dah kena angkut barang balik pJ balik..
haha..
cam jaoh sangat je gaya nya kan?
la la la~~
disebabkn aku stay hostel..
so rasa la gak cam jaoh shah alam dgn pJ nuu..
hahaha

so smpai di sini saja la aku merepek..
nak g pack barang..
nak balik petang ni gak..
kalo elya bz pack barang nak balik shah alam..
intan sibuk pack brg nak balik pJ..
huhu...
saya sangat malas..
rasa cam dah capek sangat dah..
nak bukak buku..
haihzz..
apa2 pon..
kuatkan semangat intan!
x lama dah..
lagi 7 semester je..!
what the *%($!!!
7 semester?
lebam aku..

ok sayonara nagase-kun..
segala vcd dan dvd nagase telah ku simpan rapat di dalam almari di rumah..
kita akan ketemu lagi..
dlm masa terdekat mungkin chinese new year nnt..
huhuhu..

sayonara~~!

mizah and fatin..kalo nak pic2 kita kat bday mona semalam..
gtau aku..bwak pendrive korang..
aku malas nak upload kat ms & fs...
wahaha






akhir katanya..
marilah kita bersama2 berdoa kepada saudara2 kita di palestin..
dan marilah kita bersama2 memboikot barangan israel..
siapa tau iNtan akan kurus setelah meninggalkn produk2 mereka yg kebanyakannya menyumbang peratusan lemak di badan intan..
wahaha
amin...~~

No comments: