Sunday, September 07, 2008

i love weekend!

arini hari ahad..
sungguh cepat masa berlalu..
xtau kenapa sejak kebelakangan ni aku makin benci atau lebih betul lagi
rasa cam menyampah nak g klas..
lagi2 hari khamis..
mungkin kah kerana english class, atau pon ada sebab2 yg lain yg tidak dapat dikenal pasti..
huhuhuhu..
cepat la masa berlalu..
aku dah x sabar nak abiskan kelas english aku!
aku lepas ni pon kalo nak lanjotkn pelajaran pon tobat aku xnak pilih mahsa lagi..
kang kena belaja english...mengadap muka org tua tu lagi..
huh!
ok ok..aku sbnarnya bukan nak citer pasal orang tua tu lagi harini..
hehehe..

hari jumaat aritu aku balik naik ktm(cam biasa la..)
tapi yg bestnya..hari jumaat lepas aku balik & berbuka puasa dengan kawan lama aku..
syafiq nama dia..
tapi bkan dgn dia sorang je..kawan dia pon ada..
apa ntah nama..aku pon dah lupa..
haha..
muka diorang sebiji..pastu yg menyampahnya..
tinggi gila dua2 ekor pon..
aku ni dah jadi cam jmbatan KLCC dah kalo duduk kat tengah2 diorang tu..
hahaha...

haish btw rindu sngat kat kwn2 lama..
dah lama x jmpa diorang..
lagi2 bdak asrul nih..
mana ntah dia pegi..bz je memanjang..
bz dgn awek baru kot :(
kecewa la aku kalo dia dah ada awek baru..
haahahah(merepek)
hahaha

haish k la..
smpai sini saja..
selamat berbuka(wlaupon kpd yg x puasa ..huk huk..)

:)

No comments: